Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Λίγα λόγια για το ταξίδι. Few words for the trip


Europe's Playground
Πρόλογος

Ταξίδι
 Μια λέξη που μεταφράζεται και ερμηνεύεται από τον καθένα μας χωριστά με χιλιάδες σκέψεις, αναμνήσεις, εικόνες και στιγμές.
Μικρότερο ή μεγαλύτερο, όποια εποχή του χρόνου και αν πραγματοποιηθεί, με όποιο μεταφορικό μέσο και σε οποιαδήποτε περιοχή του κόσμου, το ταξίδι έχει πάντα κάτι ξεχωριστό να μας προσφέρει.
Το κείμενο που ακολουθεί, αφορά ένα τέτοιο ξεχωριστό ταξίδι που πραγματοποίησα τον Ιούλιο του 2010 με την μοτοσυκλέτα μου (Honda Africa Twin 750cc). 
Αρχικός προορισμός ήταν το βορειότερο οδικό σημείο της Ευρώπης (Nordkapp, Νορβηγία), στην πορεία όμως αποδείχθηκε πως αυτό ήταν απλά ένας προορισμός ψυχολογίας. Άλλωστε είμαι φανατικός οπαδός της άποψης πως σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι.

     NordCapp 71 10 '21'' N
....ήταν ένας στόχος, ένα προσωπικό στοίχημα, ένα όνειρο ζωής το οποίο είχε ξεκινήσει σαν απλή συζήτηση με κάποιον φίλο μου και όσο πέρναγαν οι μέρες, οι μήνες, τα χρόνια, μεγάλωνε στο μυαλό μου και τελικά πήρε την μορφή χιονοστιβάδας.
Έχοντας λοιπόν μπροστά μου έναν όγκο εικόνων, αρωμάτων, ήχων και εμπειριών, θα προσπαθήσω να καταγράψω και όσο καλύτερα να περιγράψω την μικρή μου περιπέτεια.
Την συντροφιά μου στο ταξίδι αποτέλεσαν δύο ταξιδιώτες από την Κέρκυρα (Γιάννης Βλαχόπουλος Suzuki VStrom 650cc και Δημήτρης Μαρκατής Moto Guzzi Stelvio 1200cc)
   
Ήλιος του μεσονυχτίου

Στο ταξιδιωτικό που θα διαβάσετε παρακάτω οι ημερομηνίες, οι ώρες, τα χιλιόμετρα και γενικότερα ότι αφορά υπολογισμούς για το ταξίδι είναι κατά κάποιο τρόπο ενδεικτικοί και μπαίνουν εκ των υστέρων μιας και τις περισσότερες ημέρες που βρισκόμουν στο δρόμο το τελευταίο πράγμα που με ενδιέφερε ήταν η ημερομηνία, τι μέρα και τι ώρα είναι... Η αλήθεια είναι πως στην αρχή προσπάθησα να καταγράψω κάποια από αυτά τα στοιχεία αλλά στην πορεία του ταξιδιού αλλάξαν τόσο πολύ τα δεδομένα που το ίδιο το ταξίδι με αναγκάσε να αφιερώσω περισσότερο χρόνο σε πράγματα στα οποία μέχρι τότε δεν τους έδωσα την πρέπουσα προσοχή.

Lofoten

Στην ουσία το ταξίδι ξεκίνησε περίπου τον Οκτώβριο του 2009 όταν και πλέον άρχισα να καταγράφω στο διαδύκτιο διάφορα στοιχεία που θα μου ήταν χρήσιμα πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Norway Islands (Lofoten)

Οι μέρες πέρναγαν και στο γενικό πλάνο που είχα φτιάξει, κάθε μέρα προσέθετα και κάτι ακόμα. Κάποιοι λένε πως το μισό ταξίδι είναι η προετοιμασία και ο χρόνος αναμονής, κάτι που ίσχυε απόλυτα και στη δική μου περίπτωση. Όσο πλησίαζε ο καιρός τα βράδια πριν αποκοιμηθώ το μυαλό μου σαν με αυτόματο πιλότο με οδηγούσε στα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής. Σχεδόν πάντα βέβαια έφτανα λίγο πριν ή λίγο μετά τα σύνορα όπου και χανόμουν στην αγκαλιά του Μορφέα έχοντας ένα πλατύ χαμόγελο σχηματισμένο στο πρόσωπό μου.
Κάπως έπρεπε να χωρέσουν....

...με λίγη προσπάθεια και όλα ήταν έτοιμα.

(ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΗΛΗ)